Responsabilități:
•  Acordă consultanţă generală şi suport în lansarea şi dezvoltarea afacerilor pentru IMM-uri.
•  Acordă consultanță în managementul general, managementul strategic, marketing şi managementul financiar.
•  Identifică şi efectuează analiza nevoilor/dificultăţilor reprezentanţilor sectorului IMM şi propune soluţii.
•  Acordă suport în efectuarea diagnozei economico – financiare a IMM-urilor.
•  Propune strategii pe termen lung pentru dezvoltarea afacerilor.
•  Identifică, conlucrează şi acordă consultanţă IMM-urilor orientate spre export.
•  Contribuie la implementarea programelor de suport în afaceri pentru IMM-uri.
•  Recepţionează şi examinează dosarele prezentate de beneficiari şi verifică conţinutul lor şi corectitudinea documentelor financiare aferente.
 
Abilități:
•  Aptitudini excelente de prezentare în mod coerent a informaţiei.
•  Gândire analitică, corectitudine şi amabilitate. 
•  Integritate, dinamism, autonomie în lucru, punctualitate.
•  Flexibilitate şi adaptabilitate.
•  Rigoare profesională şi inițiativă.
 
Cerințe:
•  Studii superioare în managementul afacerilor, finanţe sau economie.
•  Experiență deminim 5 ani în domeniul afacerilor. 
•  Cunoştinţe temeinice în domeniul legislaţiei referitor la antreprenoriat.
•  Capacitatea de a lua decizii rapide, de a acţiona independent şi de a lucra în echipă.
•  Capacitatea de a identifica şi propune soluţii la problemele apărute în cadrul procesului de consultanţă.
•  Cunoștințe avansate operare PC şi aplicaţii.
•  Cunoștințe de limbă rusă şi engleză.
 
Oferim:
•  Echipă tânără şi dinamică.
•  Remunerare atractivă.
•  Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența.
•  Posibilitatea de dezvoltare profesională.
 
Candidaţii ce corespund profilului solicitat sunt rugați să expedieze CV şi scrisoarea de intenţie la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  până la data de 20 iunie.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.