ODIMM - Anunță concurs de agajare pentru poziția Specialist Relații Publice
Scopul: Dezvoltarea, asigurarea și menținerea imaginii publice a organizației în corespundere cu politica generala a acesteia.
Atributii si responsabilitati:
- Elaborarea și implementarea strategiei de comunicare agreată cu managementul organizației și măsurarea eficientei activitatii de PR
- Elaborarea comunicatelor de presa, prezentărilor ale organizației, articolelor în mass-media, website, newsletter, brosuri etc.
- Actualizarea paginii web al organizației, busines portalului și a altor mijloace de informare utilizate
- Selectarea de materiale scrise, video, foto, audio pentru organizație
- Cereara și dezvoltarea de parteneriate cu reprezentanții relevanți din mass-media
- Diseminarea de informatii către instituții guvernamentale, parteneri, donator, jurnaliști și alte categorii de public ce fac parte din sfera de interes a organizației
- Organizarea si participarea la evenimente în beneficiul organizatiei
- Mediatizarea permanenta a activităților organizației prin toate sursele relevante mass- media.
Abilități:
- Aptitudini excelente de comunicare, scriere și redactare;
- Atitudine pozitivă, flexibilitate;
- Capacitatea de a genera idei noi și găsi soluții inovative;
- Atenție distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
- Spirit de echipa și orientare catre rezultate;
- Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă
Cerințele:
- Studii superioare facultatea de jurnalistică, specilizarea jurnalism sau comunicare și relații publice .
- Cursuri sau studii adiționale în domeniul economic, vor constitui un avantaj
- Experiență în domeniul dat de minim 2 ani
- Utilizarea limbilor română, rusă şi engleză, scris şi vorbit, la un nivel înalt
- Integritate, perseverență, atitudine principială și corectă în relațiile cu oamenii
- Rezistenţă la stres şi respectarea termenelor limită
- Utilizarea computerului și diferitor programe la nivel profesionist (Word, Power Point, Excel, monitorizare și analiză media etc.); aparatură foto, video și audio.
- Viziune şi capacitate de a gândi strategic
- Gândire analitică, aptitudini organizatorice, corectitudine, maturitate, stabilitate psihologică şi abilitate de a comunica
Ce oferim:
- Echipă tînară și prietenoasă
- Investim în creșterea și dezvoltarea ta profesională.
- Atmosferă de lucru plăcută și creativă
- Posibilitatea de a activa într-o organizație de prestigiu și imagine pozitivă din Republica Moldova
- Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența, creativitatea și inovațiile
- Pachet social asigurat
- Salariu fix peste media din piață, pentru că vrem oameni peste media din piață
- Bonusuri de performanță – pe baza unor indicatori de performanță.
Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să depună CV-urile și link către contul de Facebook la adresa de e-mail:
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.