DUPĂ EȘEC, A DOUA ȘANSĂ ÎN AFACERI
Situațiile de criză, eșecurile în afaceri și a doua șansă pentru antreprenorii aflați în dificultate au fost tema discuțiilor la Micul Dejun de Afaceri care s-a desfășurat, astăzi, în cadrul Proiectului Danube Chance 2.0 „Acceptarea eșecului pentru a facilita accesul antreprenorilor la a doua șansă în regiunea Dunării”. La eveniment au participat reprezentanți ai Ministerului Economiei și Infrastructurii, administrației publice centrale, Incubatoarelor de Afaceri și antreprenori care au discutat despre îmbunătățirea instrumentelor de susținere a antreprenorilor aflați în dificultate și a celor care doresc să își relanseze afacerea. Scopul este de a continua dialogul privind bunele practici și măsurile de suport necesare pentru facilitarea accesului antreprenorilor la a doua șansă.
Prezentă la eveniment, directorul general ODIMM, Iulia Costin afirmă că antreprenorii au nevoie de susținere pentru a depăși eventualele situații de criză. „ODIMM, prin intermediul proiectului DanubeChance2.0 „Acceptarea eșecului pentru a facilita accesul antreprenorilor la a doua șansă în regiunea Dunării”, va oferi tot suportul necesar antreprenorilor care s-au confruntat cu un eșec în afaceri, dar și celor care sunt la început de cale prin organizarea întâlnirilor, consultațiilor și a sesiunilor de informare pentru a-i încuraja să nu renunțe de a avea o afacere. Totodată, prin intermediul Incubatoarelor de Afaceri vom organiza evenimente similare cu prezentarea istoriilor de succes ale antreprenorilor care nu au cedat atunci când li se părea că șanse nu mai există. Șansele există întotdeauna, trebuie doar să le identificăm”.
Începând cu anul 2018, ODIMM a devenit parte dintr-un consorțiu internațional care are ca obiectiv să dezvolte propuneri de politici și instrumente concrete pentru a susține antreprenorii care se află la a doua sau a treia încercare, antreprenorii aflați în dificultate sau cei care au trecut prin situații critice pentru a preveni și soluționa situațiile de criză astfel încât să nu afecteze compania pe termen lung.
Micul Dejun de Afaceri este cel de-al treilea eveniment de acest tip organizat în cadrul proiectului. Scopul acestor întruniri este de a oferi o mai bună înțelegere a politicilor și instrumentelor disponibile pentru restructurarea afacerii la nivel internațional și local.