CBP 2014Astăzi au fost premiaţi finaliştii CONCURSULUI NAŢIONAL DE BUSINESS PLANURI PENTRU TINERI, ediţia a X-a, desfăşurat în perioada februarie – iunie 2014. Concursul este organizat de către Asociaţia Naţională a Tinerilor Manageri din Moldova (ANTiM) cu susținerea Fundației ARGIDIUS, a Organizaţiei pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii (ODIMM) şi altor partenerilor locali.

 

Scopul concursului este de a promova ideile tinerilor care doresc să-și deschidă propria afacere, astfel contribuind la dezvoltarea social-economică a țării. Concursul Național de Business Planuri este destinat tinerilor cu vârsta cuprinsă intre 18-35 de ani care doresc să inițieze sau să dezvolte propria afacere. Concursul este organizat anual, începând cu anul 2004, bucurându-se de mare succes în rândul tinerilor cu inițiativă antreprenorială.

 

În cadrul ultimei etape a concursului - GALA IDEILOR DE AFACERI au fost anunțate rezultatele și premiate cele mai bune 25 de afaceri. Tinerii finalişti au obţinut susţinere financiară pentru dezvoltarea afacerii și au primit cadouri din partea partenerilor concursului. Sumele oferite câștigătorilor sunt cuprinse între 60 000.00 lei - 150 000.00 lei.

 

Aurelia Braguța, președinte ANTiM a menţionat că anul acesta numărul de finalişti care au beneficiat de resurse financiare pentru afaceri este mai mare, întrucât concursul este la cea de a X-a ediţie. "Considerăm că acest Concurs este o oportunitate pentru tinerii antreprenori de a accesa o parte din resurse de care au nevoie pentru a afacerea lor. Totodata ei mai beneficiaza de sustinerea unui grup de mentori si consultanță pe durata unui an de activitate post concurs."

 

La ediția din acest an s-au înregistrat 1392 de tineri cu idei de afaceri, dintre care 298 au fost invitați la interviu. Cele 100 de persoane selectate după cea de a doua probă, au avut acces continuu la instruire on-line începând din luna aprilie. Participanţii au avut posibilitatea să comunice cu formatori și mentori - oameni de afaceri și profesioniști din domenii diferite.

 

Planurile de afaceri prezentate au fost evaluate de către 2 echipe de juriu independent (prezentarea orala și evaluarea planului scris).

 

Partenerii proiectului
Sponsori: BC „Moldova Agroindbank" SA, Academia de Studii Economice din Moldova, ODIMM, Asociația Busenisului European, Ministerul Tineretului și Sportului, Japan Tabaco International.
Parteneri Media: "KissFM", "Avtoradio", TRM, "Экономическое обозрение", ziarul Timpul, Internet: „Simpals", Learning.md

 

Lista finalisti