Astăzi, unei femei nu îi este suficient să aibă o familie armonioasă, o profesie care îi place și un statut social care să o motiveze să-și trăiască viața la intensitate maximă.

O femeie, mai vrea să fie și  frumoasă, iar pentru aceasta are nevoie nu doar de produse cosmetice de calitate, de haine de marcă, dar și de … lenjerie intimă deosebită … care să o facă  să se simtă specială  și, de ce nu, sexi, dacă nu este pudică și anume aceasta îi este  starea de spirit.

Istoria lenjeriei intime se leagă direct de istoria dezvoltării femeii în societate și de schimbarea percepției acesteia fată de vestimentație, modă și confort.

Femeile și-au dorit dintotdeauna să-și ascundă nuditatea, dar au acceptat cu ușurință revoluțiile în modă, mai ales doamnele din înalta societate și cele cu mintea deschisă.

 Femeile  moderne au putut ridica pretenții și au  schimbat parcursul  lenjeriei într-unul disponibil -  dispunând de ea într-o mare diversitate de țesături, modele și culori.

 

AL 1

Piesele spectaculoase cu timpul devin, parte, dintr-o industrie creata de designeri celebri și dedicați, se transformă în afaceri profitabile, care produc frumusețe și bani și, așa, toate părțile  sunt mulțumite.

Piața internațională, de obicei, vinde nu atât produse, cât idei, de aceea persoanele inteligente,  se inspiră și le transpun în variante proprii. Și nu mai contează, că ai lucrat 18 ani în domeniul pedagogiei, dar când nu te mai descurci financiar, renunți, pui punct și o iei de la capăt.

 Astfel a procedat Ala Lerner, care fiind și absolventa unei școli de design din Moscova, se orientează spre o nișă neexplorată la noi și devine primul producător de lenjerie de lux din Moldova. De aici încolo propune femeilor din Republica Moldova vestimentație intimă, concepută din cele mai fine stofe și care corespunde standardelor mondiale.

 

Lerner1

 

Se numesc b, QUEEN LINGERIE, ceea ce înseamnă că își doresc ca semenele lor să se simtă cu adevărat regine, seducătoare și atrăgătoare.

Calitatea înaltă a produsului este asigurată de materia primă atent selectată și importată din Franța și Italia, iar accesoriile sunt aduse din Țările Baltice.

Aceste aspecte plasează  brandul pe segmentul Premium, oferind produse de excepție la prețuri rezonabile.

Este, totuși, o afacere scumpă - sugestie pentru femeile care ar dori să-și încerce aptitudinile antreprenoriale. Exportul și devamarea sunt niște impedimente, de asemenea, exodul concetățenilor este o piedică care te lasă fără potențiale cliente.

 

AL 8

 

Dar toate astea nu au descurajat-o pe Ala Lerner, dimpotrivă, ea și-a elaborat minuțios sursele financiare, și-a identificat furnizorii de materie primă, procedurile și costurile, și-a pregătit lucrătorii.  Ba, mai mult, testează produsul pe pielea proprie - și la propriu și la figurat - în așa fel,  garantează calitatea și comoditatea lenjeriei.

 Afacerea a fost posibilă și unor bani nerambursabili, a aplicat cu mai multe proiecte la diverși finanțatori, printre care, ODIMM. Prin intermediul Programului PARE 1+1 a cumpărat echipamentul tehnic care i-a permis să creeze produse de mare clasă.

Lerner2

 

Pe parcurs, a reușit să deschidă și un showroom, care nu este un simplu magazin, ci un loc în care femeile pot să facă cumpărături, să-și  admire frumusețea, să servească o cafea într-o atmosferă agreabilă.

Afacerea gestionată de Ala Lerner este un model de succes concludent și pentru alte femei dornice să inițieze un business propriu.