Concurs de angajare pentru funcția de specialist superior, domeniul comunicare și relații publice
Scopul:
Elaborarea şi implementarea strategiei şi politicilor de marketing. Realizarea politicii IP ODA în domeniul promovării sectorului ÎMM prin intermediul mijloacelor de comunicare în masă.
Sarcini de bază:
• elaborează și implementează politica de comunicare și de marketing agreată şi măsoară eficienţa acesteia;
• identifică soluții optime de promovare a instituției și a programelor pe care le implementează;
• implementează și monitorizează strategii pe termen scurt şi mediu de promovare a site-urilor generate de IP ODA;
• asigură creşterea vizibilităţii instituţiei pe piaţa națională și internațională, identifică şi propune noi metode, analizează și gestionează datele aferente domeniului de activitate;
• elaborează conceptul şi machetele pentru toate tipurile de materiale promoționale și informative, creare banere/cartonașe pentru rețele de socializare;
• contribuie la menţinerea website-ului organizației, a business portalului și a altor mijloace de informare utilizate, monitorizează presa și opinia publică vizavi de informația difuzată de instituție;
• participă la organizarea evenimentelor de presă cu participarea reprezentanților instituției.
Tip de angajare:
Perioadă determinată.
Condițiile de participare la concurs:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite pe teritoriul Republicii Moldova;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- are studiile superioare/licență finalizate.
- în ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite;
Cerințe specifice pentru participare la concurs:
Studii: – superioare de licență sau echivalente în domeniul relaţii publice, jurnalism, marketing, master în economie, management, finanţe.
Cunoașterea limbilor de comunicare internațională:
- engleza, la nivel de comunicare;
- altă limbă, constituie un avantaj.
Experiență: vechime în muncă în domeniul aferent minim 3 ani;
Cunoştinţe profesionale:
- cunoașterea actelor normative în domeniul activității de antreprenoriat, hotărîrile de Guvern şi regulamentele de funcţionare a Programelor din gestiune, regulamentul cu privire la crearea IP ODA;
- Regulile privind compoziţia (structura, conţinutul) şi stilul articolelor, adresărilor, discursurilor în public;
- metodele de culegere şi prelucrare a informaţiei cu utilizarea tehnologiilor informaţionale moderne etc
- cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, Power Point, internet, intranet, Canva, Ilustrator, Photoshop, Video editare.
Abilități:
- abilități de lucru cu informația, planificare, organizare, coordonare și control;
- tendința spre dezvoltarea profesională continuă;
- capacitate de comunicare şi negociere;
- spirit de observație;
- capacitate de lucru în echipă;
- inteligență;
- flexibilitate în gândire;
- capacitate de planificare şi organizare a timpului de muncă şi respectare a termenilor.
Atitudini/comportamente:
a) integritate, devotament și loialitate față de instituție;
b) disciplină, punctualitate, conștiinciozitate, curaj și capacitate de a-și asuma răspunderi;
c) discreție, perseverență, politețe;
d) ținută și comportament echilibrat;
e) spirit de inițiativă;
f) echilibru emoțional și stabilitate comportamentală;
g) orientare spre rezultat.
Documente ce urmează a fi prezentate:
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare;
- Documente ce atestă experiența profesională;
- Copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative.
Bibliografia concursului:
- Legea Nr. 179/2016 cu privire la întreprinderile mici şi mijlocii;
- Legea Nr. 845/1992 cu privire la antreprenoriat şi întreprinderi;
- Hotărârea Guvernului Nr. 538/2007 cu privire la crearea Organizaţiei pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii.
- Legea presei nr.243/1994;
- Legea nr.64/2010 cu privire la libertatea de exprimare;
- Legea nr.982/2000 privind accesul la informaţie;
- Legea nr.239/2008 privind transparența în procesul decizional
Termen de aplicare: 11 august 2022, ora 17:00.
Adresa poștală: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, et. 3
Date de contact: tel: 060067955, 022211658;
email:
Persoana de contact: Natalia Onici
Modalitatea de depunere a documentelor:
• E-mail:
• Poștă: Organizația pentru dezvoltarea antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012
• Personal: Organizația pentru dezvoltarea antreprenoriatului, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 134, mun. Chișinău, MD-2012