Înregistrează-te
Componenta I "Suport la inițierea afacerii"
Ești femeie, planifici lansarea propriei afaceri și ai nevoie de consultanță în elaborarea planului de afaceri?
Aplică la Componenta I a programului pentru a beneficia de instruire, mentorat și ghidare la elaborarea business planului.
Componenta II "Suport pentru afaceri nou create"
Ești femeie, ai o companie înregistrată de la 0 la 2 ani și ai nevoie de finanțare?
Aplică la Concurs de granturi mici pentru a beneficia de finanțare nerambursabilă în valoare maximă de 165.000 lei.
✔ Suma de 165 mii lei
✔ Contribuția aplicantei este de 10%
✔ Banii se oferă pentru utilaje, echipamente și servicii de dezvoltare.
✔ Depunerea proiectelor investiționale este în regim online.
Pentru mai multe informații, vă stăm la dispoziție:
Tel. 022 224 330
+373 60 447 472
+373 60 447 575
Email:
APLICĂ ȘI TU PENTRU A FI ÎN TOPUL FEMEILOR DE SUCCES!!!
Criteriile de eligibilitate, prevederile Concursului, precum și alte detalii privind desfășurarea acestuia, sunt descrise în Extrasul din Manualul Operațional al Programului „Femei în Afaceri" - https://www.odimm.md/ro/femeiinafaceri
Actele anexate urmează a fi semnate prin semnătura electronică avansată calificată și atașate la formularul dat. Cum semnez electronic un act?
Pentru a face cunoștință și a putea completa operativ formularul de aplicare electronic puteți descărca versiunea .doc a Formularului de aplicare pentru a pregăti răspunsurile și actele necesare:
1. Formularul de participare inclusiv anexele privind investițiile și previzionările financiare;
– Formular de participare Descarcă
– Anexe Excel (Completați tabelele de pe toate paginile) Descarcă
2. Extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice și întreprinzătorilor individuali / Extras din Registrul Gospodăriilor Țărănești (cu cel mult 3 luni actualitate înaintea aplicării la Program)
3. Documentele de constituire ale întreprinderii: Decizia de înregistrare a persoanei juridice / Fișă de înregistrare a gospodăriei țărănești
4. Buletinul de identitate al administratorului și fondatorilor
5. Certificatul eliberat de bancă cu privire la contul bancar
6. Cerere de participare la componenta Finanțare; Descarcă
7. Declarația pe propria răspundere privind corespunderea cu originalul a actelor furnizate (se completează lista actelor atașate la Formular, care sunt scanate/copiate de pe originalul acestora); Descarcă
8. Certificat privind lipsa sau existența datoriilor la bugetul de stat sau completează Declarația (formular tipizat – Descarcă)
9. Declarație privind beneficierea de ajutoare de stat din contul altor Programe de suport (formular tipizat – Descarcă)
10. Licența și/sau Autorizația (în cazul în care conform legislației în vigoare este prevăzut expres necesitatea licenţierii activității desfășurate)
11. Situația financiară a întreprinderii pe parcursul ultimilor 1-2 ani de activitate sau de la înființarea întreprinderii (după caz)
12. Titlu de proprietate pentru sediul/ terenul unde își desfășoară activitatea economică (locațiune/ comodat/ arendă)
13. Alte documente relevante în vederea descrierii afacerii (ex. oferte, contracte, etc.) (după caz)